|
Sv: Hva ville du gjort i min situasjon? Trenger gode råd
Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.
Om du klarer å holde mesteparten av "utskeielsene" til helgene er mye gjort vettø 
Skal se du skaper en ny trend i vennekretsen, i uka er det greit å tenke litt over hva man forer kroppen med, i helgene er det rom for lave skuldre, store soft-is og annet man synes er godt 
Er igrunn blitt altfor lite skille mellom uke og helg, noe sambo og jeg jobber for å gjøre noe med. Altså legge de store utskeielsene til helg 
DER er jeg veldig enig med deg !!
For meg er det HELT greit å leve sunt, ingen problem. Men det at man ALDRI skal få lov til å kose seg i helgene, omså ikke hver helg, så annenhver helg. Prinsippet i at man KAN ha noen dager, uten at det liksom skal ha så veldig mye og si! Da er det også mye lettere å holde seg i skinnet ellers, når man vet at man kan kose seg til helgen.
Å har lest opptil flere ganger her inne at man ikke skal se på mat som "kos". Ok det er sikkert flott om mange klarer det, men for meg så kommer alltid mat til å være en DEL av kosen, mat gjør ikke ALL kosen, men den fullfører den, om du skjønner . Ser du en film som da er kos, så blir det liksom ikke det samme uten litt godt til, for meg, å for mange andre