Vis enkelt innlegg
Gammel 17-07-11, 10:22   #1999
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Godmorgen kjære venner, håper dere får en god dag!!!

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

Så mye at jeg i går spiste en IS som lå i frysern her. Med sjokoladetrekk og nøtter, og pistasj inni. Syns virkelig ikke at den var god engang. Allikevel så spiste jeg hele (godt at den var ganske liten).

Sånn: nå har jeg fått sagt det! Nå skal jeg gå å legge meg i senga igjen. Kanskje jeg får sove til klokka sju, hvertfall? Hadde vært deilig.

Det må være lov med en og annen utskjeielse, Appelsinpiken, jeg har tenkt å ha en is hver dag jengnår jeg kommer til Hellas. Ikke mange dagene nå til kjæresten din kommer, og da forsvinner nok hjemlengselen, og det blir lettere å kose seg med denne fanstastiske muligheten du har fått, tenker jeg Jeg er som Sanns sier overbevist om at om når du tenker på dette om noen år, så er du utrolig glad for at du har fått oppleve det. Planlegg noenkjekke ting å gjøre når kjæresten kommer og gled deg til det! -Opp med haka, vennen

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Her er festløven (ref. Dollsine) endelig (!) hjemme. Venninnen lagde drama, noe jeg har veldig lav toleranse for, så jeg bare rusla hjem, jeg. Hun vet nå hvor det er Etter tre dager er jeg veldig sliten, men jeg er samtidig veldig glad for at denne tiden har vært, både med pause i kostfokus, ende i bedritent nesten-forhold-iiiidiot og at jeg har fått vært 22 år. For det er sjeldent jeg får være 22 år. Eller tør slippe 22-åringen løs. Så, på det personlige plan har det absolutt vært en forandring, forbedring.

For å rette opp på lite mat, mye alkohol og tildels OK med søvn, så dansa jeg i kveld i 3 timer i strekk. Stakkars sambygdingen jeg dansa med ÅÅå, det var så gøy! Det er ganske morsomt når man står i midten av dansegulvet, har speilene gyngene mot deg hvorenn du snur deg, men hver gang du tar deg selv i å stirre på deg selv, så blir du røsket rundt, snurret, tatt på og danset med. YES!, det hjalp ganske på selvtillitten. Hadde ett mål for helgen; å få et kompliment på byen. Det har jeg aldri fått. Ikke har jeg fått det heller, men dansemannen var ganske trivelig og tildels nærgående, så da var jeg kanskje ikke så ille? Er jeg fortsatt 124,8 kg i hodet og blikket? Hvem vet.

Nå er jeg SKRUBBsulten. Skal rydde litt her, sette på radio og finne noe morsomt i fryseren. Hamburgerkjøtt, bacon og brunsaus. Namis!
Natta, mine hjerteskatter
- En sliten, dog edru, Pruttiluttis

Godt du har fått være 22 i helgen kjære Pruttilutten, du er kanskje litt sliten nå, men denne helgen har helt sikkert vært en god pause for hodet ditt når det gjelder matfokus. Og det er mange måter å få et kompliment på - du fortalte om en mann du ikke kjente som kom bort og holdt rundt deg og ga deg en stor klem - det er da et kjempekompliment! Og jeg vil også gjerne gi deg et kompliment: Jeg synes du er en helt fantastisk venn å ha her inne, og er så glad for at du er her med oss, og jeg har også sett på bildene dine og synes du er en nyyyydelig jente.

Og så dagens vektoppdaterring: Bestemte meg for å ta veiedag i dag, siden jeg drar så grytidlig i morgen at jeg sikkert ikke husker det. -Og jeg hadde gått ned 500g. Det betyr at jeg nå har tatt 10kg totalt!!! Halveis til målet, såååå glad for det

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat