Vis enkelt innlegg
Gammel 17-07-11, 10:21   #1998
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Appelsinpiken! Så synd du ikke fikk utnyttet fridagen din i sola! Håper du satt i skyggen og bare nytet varme og muligheten til å være ute i frisk luft. Hjemlengsel er noe som hører med til det å være borte hjemmefra, og egentlig et godt tegn på at en har det bra der en er til vanlig. Så bra kjærsten din kommer nå og ikke neste tirsdag Enig med Prutti om at du ikke skal la isen eller annet gå i hodet på deg, du har gjort så mye bra for deg selv fram til nå (ref. middagene!!), hold fokus på det du og drit i resten!

Festløven er våken og edru registrerer jeg; dog til et ukristelig tidspunkt. Aja var en ung igjen.... Du får mange komplimenter, det er jeg sikker på! Vi bare ikke registrerer dem. Og vi nordboere er elendige på å gi direkte kompliment så da må vi være kreative på hva det er vi hører og tolke det positivt.

I går fant jeg ut noe lurt; cocosaen vokser litt i halsen når den går ned, så jeg tok en stk jordbær til en stk skje. Lurt! og anbefales!!

Trønderværet har slått til for fullt og det er alldeles nydelig her! Frokosten er inntatt ute. Nyt dagen folkens

Svar med sitat