Vis enkelt innlegg
Gammel 17-07-11, 08:50   #1997
Sanna 1
Medlem

Sanna 1 sin avatar

Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Sanna 1 er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

[quote]

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Nyt tiden du er der nede, Appelsinpiken. Gjør det for oss som ikke kan nyte solen, har råd til å være der eller som evner ha slik guts som du har!
Og ja, hjemlengsel... Det er vondt, det! Selv om jeg har en 40 minutters flytur hjem til mammas middag, så er det ofte jeg tenker at jeg ikke engang har 40 minutter. Må ha hjemmet mitt nå, jeg! ASAP! Og det er kjedelig å føle seg alene - for det er jo akkurat det man er! Se fram til dagen kjæresten kommer ned til deg, belønn deg selv og din personlige framgang med å IKKE ha dårlig samvittighet for hverken is, sjokkis eller annen mat. Alt med måte, og alt med god samvittighet.

Jeg har jobbet endel på Kypros og hadde lange turer og laaange dager.
Noen ganger jobbet jeg så mye og så hardt at jeg ikke hadde tid til å ha hjemlengsel. Men stort sett kom hjemlengsel etter mann og barn over meg, etter at jeg hadde lagt meg. I dag tenker jeg tilbake på den tiden med glede. Har glemt alt slitet og strevet. Husker bare det som var kjekt.

Sitat:

Hadde ett mål for helgen; å få et kompliment på byen. Det har jeg aldri fått. Ikke har jeg fått det heller, men dansemannen var ganske trivelig og tildels nærgående, så da var jeg kanskje ikke så ille? Er jeg fortsatt 124,8 kg i hodet og blikket? Hvem vet.

Er du sikker på at du ikke har fått et kompliment, bare i en annen variant ?
Jeg er overbevist om at du har hørt mer enn en gang, - at du er kjekk og grei, søt og snill .....
Eller at du kledde den og den fargen, foressten ?
Vi nordmenn er vel ikke særlig kjent for å være rause med komplimenter akkurat. Prøv å gi noen sjøl, kanskje det smitter.... Ikke vet jeg, for om vi ikke er flinke å gi komplimenter, så er vi like lite flinke å ta de imot.
Jeg blir iallefall litt brydd mange ganger, for en er jo ikke vant til å høre noe særlig pent !

Sanna 1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat