Vis enkelt innlegg
Gammel 16-07-11, 15:27   #1984
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 39
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av etaeb, her.

da skal jeg jammen se etter dette etterpå... disse jacobs pølsene, hvor finner du de? hehe

Meny

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Det skulle aldri bli så sent. Vi splittet lag på en høyst uvanlig og uventet måte rundt 03-03:30. Jeg hadde jo selvfølgelig hatt en liten kræsj med noen tårer på byen (emosjonell sa du?), så gikk litt hardere til verks. Var en hyggelig, voksen dame som tok tak i meg der jeg diskret sto og ordnet på sminken. Satte meg hardt på plass, og det hjalp. Så dansa vi etterpå Så morsomt når mennesker over flere aldre kan være sammen. Synes det er koselig! Nuvel, deppa og litt fortumla over kveldens setninger som hadde blitt sagt, gikk jeg litt foran de to andre. Ut fra intet kommer det en helt alright-looking mann/gutt? gående mot meg. Jeg vek unna for å slippe han forbi, helst bare stirre ned i bakken samtidig siden øynene var fulle av vann. Neida. Mannen stoppet meg og gav meg en KLEM! Guro holdt på å dø når hun så det, for det er svært sjeldent jeg tillater slik nærkontakt. Og de dro så jeg ble sittende igjen på trappa til ei sjappe ned i byen sammen med han her mr. navnløs. Men morsomt måten han dukket opp på. synd jeg ikke hadde mobilen med

Det er heeelt normalt å bli litt emosjonell Og så gøy med hun dama som fikk deg til å rette opp ryggen litt igjen og ha deg gøy videre!
Denne Mr.noname høres jo også ut som en veldig åreit fyr! Da skulle du hatt mobilen ja Du kunne jo spurt om å låne hans og lagra nret ditt på den

Her står geleshotsene i kjøleskapet, og jeg skal straks ut å hente vinen min fra forrige helg og kameraten min så vi kan komme igang etterhvert.. Jeg har jo ikke dusja eller noe som helst for har liggi i sola og nytt siste sommerdagen, men dusje kan jeg gjøre underveis I kveld blir en braaaa kveld, det har jeg bestemt!

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat