Vis enkelt innlegg
Gammel 16-07-11, 14:34   #1983
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Det skulle aldri bli så sent. Vi splittet lag på en høyst uvanlig og uventet måte rundt 03-03:30. Jeg hadde jo selvfølgelig hatt en liten kræsj med noen tårer på byen (emosjonell sa du?), så gikk litt hardere til verks. Var en hyggelig, voksen dame som tok tak i meg der jeg diskret sto og ordnet på sminken. Satte meg hardt på plass, og det hjalp. Så dansa vi etterpå Så morsomt når mennesker over flere aldre kan være sammen. Synes det er koselig! Nuvel, deppa og litt fortumla over kveldens setninger som hadde blitt sagt, gikk jeg litt foran de to andre. Ut fra intet kommer det en helt alright-looking mann/gutt? gående mot meg. Jeg vek unna for å slippe han forbi, helst bare stirre ned i bakken samtidig siden øynene var fulle av vann. Neida. Mannen stoppet meg og gav meg en KLEM! Guro holdt på å dø når hun så det, for det er svært sjeldent jeg tillater slik nærkontakt. Og de dro så jeg ble sittende igjen på trappa til ei sjappe ned i byen sammen med han her mr. navnløs. Men morsomt måten han dukket opp på. synd jeg ikke hadde mobilen med

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat