Tråd: Spise rett?
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-07-11, 14:04   #3
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Spise rett?

Helt enig med Charlott, vær tålmodig og drit i kaloriene den første mnd! Da vil du lettere hjelpe kroppen med og komme igang med fettforbrenningen. Du kan heller redusere noe når du har holdt på en mnd eller to om vekttap uteblir.

Du er ikke veldig overvektig heller, jeg ville brukt mer tid på å holde noenlunde balanse mellom næringsstoffene enn kaloriinntaket til du er sikker på at kroppen er ordentlig i gang med fettforbrenning.
Spiser du ketogent er 5% kh 20% protein og resten fett en fin tommelfingerregel. Foreløpig synes jeg du skal spise slik du gjør - pass bare på at du spiser når du er sulten og til du blir mett.

Dessuten - finn fram målbåndet, mange får en endring i kroppsfasong heller enn vekttap innimellom, det skyldes at kroppen får mer muskler og mindre fett noe som vil vises på buksene bla

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat