Vis enkelt innlegg
Gammel 16-07-11, 14:02   #1979
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God ettermiddag alle sammen!

RikkemOr: Høres ut som du har en koselig lørdagskveld planlagt, håper du koser deg masse.
Du har vært flink med å spare på muffinsene - imponert- mine er oppspist allerede..... -Men nå skal det sies at sønnen min og datteren min har hjulpet godt til da!

Etaeb: Soyamel spiser jeg bare ikke, synes ikke det smaker godt. I går brukte jeg knekkebrød oppskriften min, bare at jeg knuste alle frøene godt i foodprosessor istedenfor hele. Det smakte i alle fall godt, selv om jeg kunne tenke meg å ha den sprøere - men dette er det beste jeg har greid på lavkarbo. Hvis du bruker oppskriften, så forstek den så den har fått god farge før du tar den ut og legger på fyllet og så steker videre:
Knekkebrødoppskrift:
100g sesamfrø
25g linfrø
50g mandler, malt
1 stor ss fiberhusk
Salt
2,5 dl vann

Smøres ut over på et bakepapir, dekker en hel langpanne

Sanna1: Sååå koselig med familiebesøk!!! Kos deg masse! Lag den maten du normalt lager du, bare lag paste, ris, poteter og brød i tilleg til de andre. Så lenge du har kontrollen hos deg selv, så får du det til, skal du se, krysser fingrene for deg!

I dag har jeg tilbrakt formiddagen med datteren min, hun måtte på kveldsjobb isteden for morgenjobb - slik er det å være ekstrahjelp. Så da måtte vi utnytte morgenen og formiddagen. Koselig, nå har jeg nettopp kjørt henne på jobb Hun er så skjønn den jenta mi - stolt

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat