Vis enkelt innlegg
Gammel 16-07-11, 13:49   #18
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Tror ikke lavkarbo virker på meg

Mange gode råd - jeg føyer meg til rekken og sier at du spiser for lite mat OG ikke minst for lite fett

Velg en retning og følg slavisk til du forstår prinsippet, både med hva du kan og ikke kan spise og ikke minst HVORDAN lavkarbo fungerer på kroppens metabolisme

Er du reelt overvektig eller ligger du innefor normal BMI? LAvkarbo er vektregulerende, og er du normalvektig er det vanskeligere og gå ned mer i vekt. Er du reelt overvektig, spiser du ihvertfall altfor lite mat for kroppens behov... husk at du også må spise minst like mye protein i gram som kroppsvekten, og selv om du ikke skriver mengde ser det tynt ut

Har du i tillegg spist lite mat og lite fett i lang tid - tar det lengre tid for kroppen og stole på at den får nok mat til at den tør og slippe fett fra kroppen din. Man skal ikke kimse av kroppens overlevelsestriks - og det å redusere forbrenning pga for lite energiinntak er en av de viktigste

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat