|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
Godt det gikk bra med håret da, Rikkemor, - hadde du hatt mitt tynne pistrete hår hadde det nok vært vesentlig værre ja.
Hørtes forresten deilig ut med litt kroppspleie - litt selvpleie er deilig, jeg er altfor lite flink til det
Den fordelingen hørtes jo perfekt ut da - en slik fordeling jeg skulle ønske jeg hadde - da går jeg ned mest.. Jeg blir bare litt fettlei av og til, og i det siste er det bltt mye t-kaker og frøknekkebrød, og det tror jeg er litt partystopper for meg... Men godt da, og så for ikke å snakke om de muffinsene.... Men vi får si jeg lader opp til ferien
Fremdeles strappmett etter pizzaen, det er natta snart, så sovner sikkert som en stein. Ønsker dere alle rigtig god natt!
Ja, det kan jo hende at det funker for meg og altså.. Er nå de siste dagene, spesiellt etter jeg oppdaga cocosa og udos at jeg ligger på sånn fordeling.. Bortsett fra at jeg igår kom litt høyt på karbene da, men det var jo under 20 så ser ikke på det som noen krise.. =) Og litt lavt idag, men det får også bare være greit Det er vel bare kaloritelleren i meg som synes det ser litt gæernt ut, og at jeg føler at jeg spiser litt for mye selv om det eeegentlig ikke er så enorme mengder..
Imorgen tror jeg jammen jeg skal ha bringebærsmoothie til frokost For den var diggalicious asså=) Blir vin imorgen også, bestekameraten min fikk overtalt meg Er nesten aldri ute med han da, så det blir veldig gøy Gleder meg =) Ooooh, jaaaa muffins Har klart å holde meg unna fryseren idag, så det ligger fortsatt 18stk der *stolt*
Nå har jeg vært ute å kjørt en kamerat til byen og føler igrunn det er på tide å legge seg... Jeg er altfor glad i å være oppe om natta.. Men det er så deilig når alt er mørkt å stille på utsiden, og jeg kan kose meg med pc, tv, stearinlys og vannflaska mi=) Men snaaaart er det jeg ser på på tv'n ferdig og da tenker jeg at det er tia for å putte kroppen i senga
God natt og sov godt alle sammen 

|