Vis enkelt innlegg
Gammel 15-07-11, 23:59   #1969
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 39
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Åååå, du må være forsiktig, vennen! Uff, så kiipt, du har jo nettopp vært hos frisør og fikset deg også! Håper det ikke var så galt som det hørtes ut!

Vi har akkurat spist pizza, det var godt, så jeg spiste altfor masse. Har spist litt vel mye de siste dagene, kjenner jeg, kommer nok til å synes på vekta.... Men pizzabunn av knekkebrødoppskriften med malte frø ble i alle fall godkjent av sønnen min, så i framtiden blir det den jeg bruker. Smaksmessig absolutt det beste alternativet jeg har prøvd på lavkarbo - men kommer jo ikke opp mot min orginale hvetebunnsdeig, må jeg bare innrømme.... -Men noe må man jo bare ofre

Det ser ikke ut som det blei så ille=) Dette er vel en av de få gangene jeg faktisk er glad for å ha tjukt hår.. Nå har jeg tatt sol, dusja og smørt krroppen og nå er det sofakooos, daaaajli

Bra pizzaen blei godkjent av sønnen og da! =) Da har du vært flink! Jeg kjenner det akkurat som deg, kjennes ut som om jeg har spist altfor mye i det siste og tror nok det vil vise seg når jeg går på vekta... Feilfordelt er det jeg spiser og.. Plutselig blitt så veeeldig lett å få i seg fett, når jeg i tillegg til mat supplerer med både cocosa og Udos... Jeg har havna ut sånn som dette idag:

Energi: 2584
Fett: 235.23
Karbohydrat: 7
Protein: 109.5
Prosent: 82f/17p/1kh

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat