|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.
Jeg skulle bytte noen lys i en lysestake og litt ved siden av sto det et kubbelys og brant.. Jeg var ikke helt oppmerksom på det når jeg lente meg fram så hestehalen min prøvde å sloss med flammen og tapte de "hår-bitene" jeg sto igjen med i handa etterpå var ca 10cm lange, men vet ikke hvor mye som faktisk ble tatt da... Håper det var en liten tust, men har ikke turt å sjekke... Drar å tar sol nå, så får sjekke i dusjen etterpå... Heheh, ja det er i heimen - det er helt sikkert! Hvertfall når det er frøken kløne-klønesen som bor i det huset
Åååå, du må være forsiktig, vennen! Uff, så kiipt, du har jo nettopp vært hos frisør og fikset deg også! Håper det ikke var så galt som det hørtes ut!
Vi har akkurat spist pizza, det var godt, så jeg spiste altfor masse. Har spist litt vel mye de siste dagene, kjenner jeg, kommer nok til å synes på vekta.... Men pizzabunn av knekkebrødoppskriften med malte frø ble i alle fall godkjent av sønnen min, så i framtiden blir det den jeg bruker. Smaksmessig absolutt det beste alternativet jeg har prøvd på lavkarbo - men kommer jo ikke opp mot min orginale hvetebunnsdeig, må jeg bare innrømme.... -Men noe må man jo bare ofre
|