Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-05, 12:34   #28
NK
Juniormedlem

NK sin avatar

Medlem siden: May 2004
Hvor: Tønsberg
Alder: 56
NK er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av Nille

Da skulle du sett meg da jeg var 25 !! kan garantere deg at jenter kan bli store av styrketrening.

Så kan man jo begynne å tenke på hva folk flest mener med stor da , jeg har aldri sett en jente som trener rent bli det jeg definerer som stor , jeg har sett og hjulpet jenter med diett som har vært proppa med steroider også og selv de har ikke nødvendigvis vært så mye større enn dama i gata , derimot så har de ofte mulighet til å beholde muskler på en ekstrem diett på grunn av medikamentene og dermed kunnet bli skikkelig harde (et stykke forbi det folk flest mener med slank/tynn).
Kona mi har trent med vekter i mange år og altid trent med oss gutta og trent tungt og spist bra mat , hun er alikevel ikke en person folk flest ser på som voldsomt stor ,kanskje har hun mer definert kropp og folk undres hvordan hun kan spise pizza og kaker og omtrent hva hun vil og alikevel så blir hun ikke feit , det er et resultat av at kroppen partisjonerer og forbrenner maten mer effektivt enn det en utrent kropp gjør.

Opprinnelig lagt inn av Nille

Nå sliter jeg med overflødig fett/hud akkurat der jeg hadde mest muskler den gang, armer og lår.... dessverre....akkurat som om kroppen har spart lagringsplass for at det skal komme muskler der igjen. Også vil den ikke lenger hjelpe meg å lage dem

At du nå når du er blitt eldre og dermed merker at du lagrer fett lettere (eller det er vanskeligere å bli kvitt fett) på plasser som rumpe,lår,bakside armer og nedre del av maven det har veldig lite med hvordan du har vært muskulært utviklet før å gjøre , det har med hvor høy alpha2 binding man har på spesielle plasser på kroppen men det er vel ikke ukjent for damer som vil bli kvitt fett at enkelte plasser på kroppen har vanskeligere for å la fettet slippe taket enn andre plasser.
Enkelte steder på kroppen slipper fettet siste og er første plass fettet kommer på igjen , dette er ikke verdens vanskeligte ting å gjøre noe med og absolutt mye mer interessant å tenkte på når man skal handle inn tillskudd for dietten sin enn å bare tenke på ting som øker forbrenningen generelt.

NK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kostholdsfilosofi: Mørk sjokolade + rødvin Svar med sitat