|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
Innom for å puske litt på dere alle.
Dollsine: Her er fella både gått i, trødd i, spøtta på og brent. If you catch my drift. Gurp og jeg har en fin visjon for helgen: Ny mann, kontinuerlig promille, sol og ingen telefon. Vi tar hverandres batteri, gjemmer det og gir det ikke tilbake UANSETT hva. Funny, men hun er i samme situasjon. Mannfolk Tihi.
Nå har vi sovet en liten blund etter jeg har vært hos legen. Sykemeldt 4 uker - ut vikariatet. Orker ikke mer. Er det greit, Dollsine?
Til gjengjeld for at jeg ikke er i ketose og SIKKERT har lagt på meg 10 kg og er over 100, så spiser jeg ett måltid per dag. Resten av energien kommer fra alkoholen. Hvitvinen i går hadde restsukker på 0,5 gram per liter. Må finne tak i navnet når vi finner dunken.
Tenker på dere alle! <3
Og vi tenker på deg! Høres ut som du/dere har en god plan på hvordan helga skal håndteres! Jeg liker at du tar vare på deg selv jeg snuppa
Ellers kommer det jo masse muligheter både på mandager (og andre dager) da det passer å starte opp igjen. Jeg tror du trenger denne breaken. Gjør den derfor ordentlig slik at når du våkner så er du ferdig med den. For øvrig kan du gjøre som du vil, og pass bare på å ikke gjøre noe jeg ikke ville gjort. Og det er lite i grunnen.... 
Jeg sjekka forøvrig vekta i morges og den har gått til værs for å si det sånn . Det har blitt for mye kh og proteiner de siste dagene og skrotten er smekkfull av vann. Men men, spist er spist og gjort er gjort. I kveld er det pizza på menyen; jeg med ostekjeksbunnen og de andre med vanlig bunn. Tenker jeg spretter hvitvinen min og jeg så jeg er sikker på at den ikke mugler . Ha en god kveld alle sammen!
Nå er det ferie her i gården, og merkelig nok har jeg ikke feriefølelse. Den hadde jeg mer i forrige uke. I dag har jeg - nei, det ble feil - jeg har satt gubben til å spakle noen vegger sånn at jeg får malt dem. Ny farge er på gang. Har vært planlagt i mange år, men har bare ikke kommet i gang.
|