|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
Innom for å puske litt på dere alle.
Dollsine: Her er fella både gått i, trødd i, spøtta på og brent. If you catch my drift. Gurp og jeg har en fin visjon for helgen: Ny mann, kontinuerlig promille, sol og ingen telefon. Vi tar hverandres batteri, gjemmer det og gir det ikke tilbake UANSETT hva. Funny, men hun er i samme situasjon. Mannfolk Tihi.
Nå har vi sovet en liten blund etter jeg har vært hos legen. Sykemeldt 4 uker - ut vikariatet. Orker ikke mer. Er det greit, Dollsine?
For første gang i historien var jeg på førfest hos og med mennesker jeg ikke vet. Det var skikkelig eksponering for angsten det, altså! Kom i snakk med ei fantastisk jente som jeg fikk god kjemi med - håper hun skal dit i dag og, for det skal visst vi. I dag... i dag blir en god dag.
Til gjengjeld for at jeg ikke er i ketose og SIKKERT har lagt på meg 10 kg og er over 100, så spiser jeg ett måltid per dag. Resten av energien kommer fra alkoholen. Hvitvinen i går hadde restsukker på 0,5 gram per liter. Må finne tak i navnet når vi finner dunken.
Tenker på dere alle! <3
Hehehe likte visjonen deres for helgen gjemme batteriene er en veldig god ide når en har trøbbel med menn og drikker alkohol, ja
Håper du får en kjempekjekk fest. Veldig koselig å treffe nye mennesker som en får god kontakt med. Kos deg, vennen
|