Vis enkelt innlegg
Gammel 15-07-11, 17:13   #1957
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Innom for å puske litt på dere alle.
Dollsine: Her er fella både gått i, trødd i, spøtta på og brent. If you catch my drift. Gurp og jeg har en fin visjon for helgen: Ny mann, kontinuerlig promille, sol og ingen telefon. Vi tar hverandres batteri, gjemmer det og gir det ikke tilbake UANSETT hva. Funny, men hun er i samme situasjon. Mannfolk Tihi.

Nå har vi sovet en liten blund etter jeg har vært hos legen. Sykemeldt 4 uker - ut vikariatet. Orker ikke mer. Er det greit, Dollsine?

For første gang i historien var jeg på førfest hos og med mennesker jeg ikke vet. Det var skikkelig eksponering for angsten det, altså! Kom i snakk med ei fantastisk jente som jeg fikk god kjemi med - håper hun skal dit i dag og, for det skal visst vi. I dag... i dag blir en god dag.

Til gjengjeld for at jeg ikke er i ketose og SIKKERT har lagt på meg 10 kg og er over 100, så spiser jeg ett måltid per dag. Resten av energien kommer fra alkoholen. Hvitvinen i går hadde restsukker på 0,5 gram per liter. Må finne tak i navnet når vi finner dunken.

Tenker på dere alle! <3

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat