|
Sv: Noen andre som skal ned 15 kg?
Lindemor;
Heisann.. Så kjekt å høre om flere som har samme oppfattelsen.. Jepp, Hexeberg sin bok er min bibel nå... Jeg er frelst..
Jeg skal ikke tilbake til høykarbomat igjen...
Spiser frokost lunch middag jeg også. Men noen dager blir det litt bær/fløte, eller lavkarbosnop på kveldstid.. Ikke for at jeg får et søtsug, men av gammel vane tror jeg.. Hjernen min sier at jeg har lyst på noe godt... hihi
Laga meg hjemmelaga sjokolade i går.. Den ble sånn akkurat passe. Ingen høydare, men helt grei til å være første ladning..
Tror kanskje jeg hadde i for mye kakaopulver, så den ble litt kraftig i smaken... Laga med med karamellfyll på noen av de.. Og det ble veldig godt. Når jeg tygde, så poff og det var flytende fyll inni sjokoladehjertet... (Brukte isbitformer fra ikea.. Genialt! Og jeg klarte det... hihi *stolt*
Har bestilt meg peppermynte olje også, så neste gang skal jeg lage halve med mint, og halve med karamellfyll.. og litt mindre kakaopulver i sjokoladen tenker jeg...
Har i dag laga meg knekkebrød. Var tom for de, og det er så greit å ha liggendes både hjemme, på jobb og i veska... 
Jeg har gått ned 3 kg siden slutten på mai, så det går sakte, men jeg går jo ned, så da er jeg fornøyd... Aner ikke hvorfor det går så seint, men mistenker at kroppen min vil lege seg selv før kg går bort.. Har minket endel i cm, og at jeg føler meg veldig mye bedre....
Jeg har hatt en vond rygg, og den er blitt mye mye bedre. Har ikke vært plaget med den etter at jeg begynnte med lavkarbo... 
Har nå endelig klart å fortsette med udo´s choice flaska mi. Den oljen var så stygg at jeg klarte ikke å spise den.. Men i går fant jeg ut at hvis jeg tok 2 dråper stevia english toffe på skjeen, så tok det bort den grusome smaken.. Så tok 4 ss i går og tatt 2 hitill.. Skal ha i meg den flaska.. Så skal jeg vurdere om jeg egentlig gidder å kjøpe en til...
Jaja, da er det fredag, og vi skal lage oss pizza. Enda så har ikke samboeren min gått over til lavkarbobunn på den, så her lager vi oss 2 pizzaer... 
Ha ei fin helg folkens!!! Og kos dere med god lavkarbomat i helga!!!