Vis enkelt innlegg
Gammel 15-07-11, 10:48   #1937
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Godmorgen alle sammen

RikkemOr: Hvis det er pefekt beliggenhet og i tillegg barndomshjemmet ditt, må du absolutt ikke kvitte deg med det. Ta ett prosjekt om gangen, ikke tenkt på det som ikke blir gjort, men kos deg med det som blir gjort. Få noen til å sjekke om den veggen er bærevegg, hvis den ikke er det, er det en veldig enkel sak, men det fins muligheter om den er bærevegg også. Feks lage en stoooor åpning istedenfor å fjerne den helt. Jeg har akkurat fjernet deler av en vegg mellom kjøkken og spisesue - det ble som ett nytt hus av det altså

Foksy: Håper du blir frisk snart - masse god bedring stakkars deg

Etaeb: Enkleste måten å få bedre balanse mellom proteiner og fett på er å velge fete kjøtt og fiske produkter istedenfor magre, kyllinglår m skinn istedenfor kyllingfilet, nakkekoteletter og grillribbe istedenfor svinefilet, entrecot istedenfor oksefilet, laks ellr makrell istedenfor torsk osv. Enkelte dager har jeg allikevel lyst på magrere kjøtt, de dagene tar jeg en litt mindre mengde av dem og sper på med fett i tilbehøret: Masse fløtesaus, rømme saus eller bearnaise saus, blomkålmos med masse smør og fløte osv. I tillegg bruke mer smør på brødet du baker, fløte i kaffen, hvis du liker det, cocosa i teen eller kaffen osv. Er ikke alltid så mye som skal til for å få en bedre fordeling. Vi strevde alle med å få opp fettprosenten da vi begynte med dette, går lettere etter hvert

Sanna1 - du også dårlig, så kipt, trøsteklem til deg også -og masse god bedring!

Sist redigert av bente1 : 15-07-11 kl 11:31.
bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat