|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
Etaeb: Jeg bryr meg ikke så veldig om det som står på ADI% jeg, vet ikke helt hva det regnes ut fra. Tar bare en multivitamin mineral hver dag for å sikre meg at jeg ikke får for lite av det. I tillegg til antall gram karber, er det energifordelingen du bør være mest opptatt av. Den får du fram ved å trykke på taben som heter Kakediadram (ellerKdiagram). Energiprosenten skal være ca 75% fett, 20% protein og 5% karber. 
Appelsinpiken: Den var smart, altså! De aller fleste oppskrifter kan jo veldig lett tilpasses lavkarbo, og av og til føler man seg virkelig tom for ideer, så da kan det være kjekt med noe slikt
RikkemOr: Kan jo bare kutte vekk hele sukrinen og splendaen, det gir jo ingenting likevel - så får du et bedre bilde. Kan da ikke bli så mye i en enslig muffins - det tror jeg ikke ....og håper jeg ikke -de så så gode ut....
Hei, og takk for svar, sjekket det kakediagrammet nå, og fett er på 61%,protein på 37 %, mens karbo var på 1%. Har en liten jobb med å forandre litt på ting jeg da...
Kan jeg spørre om hva du spiser for å få det i den prosenten du skrev?
|