|
Sv: Togtråden!
Lite som skjer her også. Sitter stort sett i ferie-planleggingsvogna og bilkjøp-vogna for tiden og jeg planlegger å ta med meg sambo, svigers og baby til hunderfossen for å se på litt troll
Jeg er kommet i mål med bilpengesparingen nå nemlig!
En gang i mai bestemte jeg meg for at ja nå var det på tide å kjøpe sin første bil (har hatt lappen i 6 måneder nå), men med kun inntekt fra nav så var det ikke mulig å få lån, så jeg tenkt neinei, da får jeg spare opp da. Jeg sikter ikke så høyt i pris når det gjelder første bil så jeg siktet opp mot 50.000kr og det fikk ta den tiden det tok. Jeg begynte å legge penger i ei sparebøsse man ikke kan åpne, med mindre man ødelegger den.
Så plutselig nå i juli så sier stefaren min at noen han kjenner på et verksted skal ta inn en bil som er helt i orden for å reparere den litt og så selge den igjen til mellom 25 og 30 tusen. Så jeg spretter om sparebøssa, og jeg hadde søren meg rukket å fått tak i 38.000 kr! 
Så om bilen er grei, så blir det nok bil på meg i løpet av et par uker wohoo! Så da må vi jo dra på en ferietur med den 
Er veldig avslappet i forhold til slanking nå, men selv om jeg ikke skal regne vekt lengere (annet enn den siste utfordringen som skal bli ferdig), så holder jeg et halvt øye med vekta av og til lell så den ikke fyker til værs. Planen er jo å trene mer og bli smalere, og da kan jeg jo ikke legge på meg akkurat Etter at vi kuttet ut 4 middager i uken, så er det lettere å ikke spise også. Billig er det også! win win. Middag var det måltidet som inneholdt mest kalorier (og karbo), så når jeg skipper det er det mye lettere å kontrollere vekta. Jeg drikker mye te og blir mett på det, men spiser også mange bittesmå måltid i løpet av dagen, samt trener i form av gå og joggeturer, sykling på treningssykel og manuell styrketrening Jeg kjenner at jeg ikke er lav nok på karbo da jeg begynner å bli veldig omtåket i hodet og har problemer med å holde på tanker og stokke om ordene rett. Jeg har et rart taleproblem hvor jeg stokker om ordene.. aldri sjekket om det faktisk er noe, men jeg har strevd med det veldig lenge, akkurat som om jeg er for sløv i hodet så ordene kommer ut feil. Etter at jeg ble tjukk så uttaler jeg ord feil også, kinnene mine hindrer meg liksom litt i å uttale ord rett. Blir litt snøvlete.
|