|
Sv: For mye hud?
Opprinnelig lagt inn av halvsoster, her.
slanke meg, bli gravid, å så bukplastikk! mitt mål i livet. men håper på å få vere tynn noen år før jeg får barn også... så vi får se hva som skjer videre.
men armene..... går det ann og operere armene??? di disser som noen elefantører, og jeg har i alle fall 20kg til som skal bort... ser akkurat dette litt "ulekt".
Jeg er så heldig at jeg har fått de barna jeg vil ha <3
Var enorm under siste svangerskapet, Jordmor sa "ja, så her har vi en tvillingfødsel?", nei det er bare en sa jeg, "er du sikker??" sa hun forbauset, men det var bare en, 56 cm lang og 4.9 kg. Etter det er magen min en dissende merkelig masse (når jeg trekker den inn, noe jeg må for å ikke se helt freak ut, så ser den ut som en eneste stor vaffelsøm), og navelen ser ikke navlete ut lenger. For å ikke snakke om de vrengte bukselommene som henger oppå..
Jeg ble tobarnsmor da jeg var 23 (for to og et halvt år siden). Når jeg fortalte om huden min til mine syltynne modellvenninner, så sa de at man må regne med litt slapp hud, og at strekkmerker er koselige minner osv..
Selv tenker jeg også at jeg er så heldig. Har fått to vidunderlige barn men sliter med komplekser for likevel.
Hasr blitt mobbet i 20 år for vekten min, og føler at det snart er "min tur til å skinne". Den gangen jeg veide rundt 70 kg (ungdomskolen) ble jeg veldig plaget for vekten min, spesielt av min far, så i mitt hode var jeg større enn de som må ha stol uten armlener på Ricky Lake, så da gikk jeg bare i store gensere, gjemte meg for vinden for at ingen skulle skimte kroppen min under klærne osv. Nå er målet 75 kg, og hvis jeg når det vil jeg så gjerne stråle, føle meg sexy. Gud, hvor deilig det ville vært.
...Men så er jeg så redd for operasjon, hva om noe skulle skje?? Tenk å risikere livet kun for forfengeligheten?? Hallo!!
Da ville jeg blitt et sånt stakkars åndenes-makt-spøkelse.
Får ikke fred fra tanken på at jeg f.eks ikke tåler narkose, eller får blodpropp eller.. Uaæææ.. Har hatt henvisnig fra legen til plastisk kirurg i over et år, men jeg tør ikke en gang å ringe dem..

|