|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
Dukker nok opp skal du se. Riktig beliggenhet og riktig størrelse er viktig ja. -Men husk at alt innvendig kan endres på, kommer an på hvilken pris du får den til. Mange ganger kan det lønne seg å pusse opp selv hvis en ser mulighetene. Jeg kjøpte et hus som jeg driver og pusser opp fullstendig. Tror jeg ville fått igjen for det økonomisk om jeg hadde prøvd å selge det nå. Og så får man det akkurat slik man vil ha det!
Må ha rørleggere og elektrikere ja, men jeg har brukt noen polakker til å hjelpe meg med en del maling, gulvlegging, skifte dører, listverk osv. Sparer mye penger på det
Kan komme og hjelpe deg med planleggingen jeg - elsker ominredning og design
Ja, jeg vet det ligger mye verdistigning i det og jeg elsker beliggenheten her jeg bor nå(barndomshjemmet mitt ), men det er så myyyeeee... Jeg blir matt bare av å tenke på det.. Og i tillegg til de forholdsvis enkle tingene som å skifte tak, male utvendig, skifte vinduer, fikse opp i eletrisk anlegg, kjøkken, bad osv Hehehe, så er det en vegg mellom stua og kjøkkenet jeg vil fjerne og tegne om hele den delen sånn at det blir bedre plassutnyttelse og større kjøkken... puh, svett nesten bare av å skrive det vøttø Så det er noen hundretusener det e snakk om da som dere forstår... Men det er jo akkurat her jeg vil bo, kunne bare ønske jeg kunne begynne med et tomt nyrenovert skall av huset og ta det derfra 
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
Du bruker iaf mindre bacon; jeg bruker en halv pakke dvs ca 75 gram. Og maks 2 egg. Det spørs omjJeg spiser større porsjoner enn deg. Huff..........ja ja. Jeg må finne ut av denn frysegreia før jeg gjør noe annet tror jeg. I dag frøs jeg nesten ingenting!! Kun litt sånn kuldegysing en halv times tid. Var kjapt fram med ostetuben da jeg merket de første "symptomene". Om jeg kan kalle det det. Går ut i ferie i morgen, og gleder meg til det. Da blir det mer orden og system på alt tenker jeg, så jeg får bruke de neste ukene på å finne ut av ting og tang.
Så koselig med nye gardiner Rikkem0r. Det er skikkelig artig å gjøre slike forandringer. Er med deg på utfordringen på 7 lengder; jeg trenger nemlig 8. Så gardinene blir ikke skiftet så ofte som jeg kunne tenke meg.
Jeg tenkte å ta helgavasken i dag, men rakk bare halvparten. Begynte plutselig å potte om planter da jeg var halvferdig. Så da måtte jeg jo vaske over igjen. Tok vinduene og hev ut matter og sofaputer samtidig. Huff så mye støv... Rart jeg ikke har støvallergi i grunnen; eller kanskje det er derfor jeg ikke har det? resten av huset, vinduene og alt får jeg ta i morgen etter jobb.
Synes jeg så Pruttipia sveipe innom dørene? Kos deg med besøket ditt; og la ikke den fyren ta rotta på deg - ta ham i stedet du. Og skulle du finne ut at du trenger å få ut litt gørr på ham, så har jeg et pa svære matter og en del sofaputer som må bankes tomme før støv. Velkommen skal du være
Nå skal jeg sove; godnatt jenter
Ja, det koster når det blir så mange lengder for bare et rom.. Det skal være sikkert, men så er det kjempekos når det blir gjort da 
Heheh, du er nok immun mot støv tenker jeg=) Det tror jeg at jeg har blitt oppigjennom åra hvertfall 
Sove godt Dollsine Jeg skal en liten tur ut på sykebesøk til ei venninne jeg nå=)

|