Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her. Kanskje du spiser større posjoner ? Når jeg spiser bacon er det stort sett bare 10-12 g. Og jeg steiker det godt... Aldri mer enn 2 egg.. Brødet er proteinbrødet til dr. Hexeberg. Jeg spiser også endel majones og aioli. Det "værste" er at jeg egentlig hater fett, - det fettet på koteletter feks... Nå tvinger jeg det i meg og blir det for ekkelt, skjærer jeg det i små biter og svelger det ned med vann. Uten å tygge.....
Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.
Kanskje du spiser større posjoner ? Når jeg spiser bacon er det stort sett bare 10-12 g. Og jeg steiker det godt... Aldri mer enn 2 egg.. Brødet er proteinbrødet til dr. Hexeberg. Jeg spiser også endel majones og aioli. Det "værste" er at jeg egentlig hater fett, - det fettet på koteletter feks... Nå tvinger jeg det i meg og blir det for ekkelt, skjærer jeg det i små biter og svelger det ned med vann. Uten å tygge.....
Du bruker iaf mindre bacon; jeg bruker en halv pakke dvs ca 75 gram. Og maks 2 egg. Det spørs omjJeg spiser større porsjoner enn deg. Huff..........ja ja. Jeg må finne ut av denn frysegreia før jeg gjør noe annet tror jeg. I dag frøs jeg nesten ingenting!! Kun litt sånn kuldegysing en halv times tid. Var kjapt fram med ostetuben da jeg merket de første "symptomene". Om jeg kan kalle det det Går ut i ferie i morgen, og gleder meg til det. Da blir det mer orden og system på alt tenker jeg, så jeg får bruke de neste ukene på å finne ut av ting og tang. Så koselig med nye gardiner Rikkem0r. Det er skikkelig artig å gjøre slike forandringer. Er med deg på utfordringen på 7 lengder; jeg trenger nemlig 8. Så gardinene blir ikke skiftet så ofte som jeg kunne tenke meg Jeg tenkte å ta helgavasken i dag, men rakk bare halvparten. Begynte plutselig å potte om planter da jeg var halvferdig. Så da måtte jeg jo vaske over igjen. Tok vinduene og hev ut matter og sofaputer samtidig. Huff så mye støv... Rart jeg ikke har støvallergi i grunnen; eller kanskje det er derfor jeg ikke har det? resten av huset, vinduene og alt får jeg ta i morgen etter jobb. Synes jeg så Pruttipia sveipe innom dørene? Kos deg med besøket ditt; og la ikke den fyren ta rotta på deg - ta ham i stedet du. Og skulle du finne ut at du trenger å få ut litt gørr på ham, så har jeg et pa svære matter og en del sofaputer som må bankes tomme før støv. Velkommen skal du være Nå skal jeg sove; godnatt jenter