Vis enkelt innlegg
Gammel 14-07-11, 23:09   #1928
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Ja, det er stas det! Jeg driver egentlig å ser etter leilighet jeg nå om dagen.. Er så mye som burde vært gjort her og jeg har verken overskudd eller evne til å gjøre spess mye selv og da blir det så sinnsykt dyrt når man er avhengig av snekkere, rørleggere++ Ønsker meg en fin leilighet med pent kjøkken og bad, må jeg male litt er det null problem, men de store tingene vil jeg skal være på stell.. Og beliggenheten må være riktig... DET kan jeg fortelle, at det er absolutt ikke lett å finne... Har jo kikka i mange mnd, men den rette dukker bare ikke opp... Trur den har gjemt seg jeg

Dukker nok opp skal du se Riktig beliggenhet og riktig størrelse er viktig ja. -Men husk at alt innvendig kan endres på, kommer an på hvilken pris du får den til. Mange ganger kan det lønne seg å pusse opp selv hvis en ser mulighetene. Jeg kjøpte et hus som jeg driver og pusser opp fullstendig. Tror jeg ville fått igjen for det økonomisk om jeg hadde prøvd å selge det nå Og så får man det akkurat slik man vil ha det!
Må ha rørleggere og elektrikere ja, men jeg har brukt noen polakker til å hjelpe meg med en del maling, gulvlegging, skifte dører, listverk osv. Sparer mye penger på det
Kan komme og hjelpe deg med planleggingen jeg - elsker ominredning og design

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat