Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her. Jeg har handla nye gardiner idag jeg..! Sviiiindyrt er det, for jeg må ha 7 lengder i stua... Heldigvis fant jeg på 50% i den fargen jeg var innstillt på før jeg dro til butikken.. Fortsatt 200kr per lengde da, så pengene fikk bein å gå på de.. Også sååå skuffa jeg blei når jeg fikk de opp.. Blei liksom bare feil.. Men så ser jeg på de nå og jammen blei det bra likevel Spesiellt fine i det "varme" lyset som er ute her nå Handla også ny duk og løpere til spisestua, fornøyd med det Nå koser jeg meg i nyrydda og støvsuga hus (vasken tar jeg imorgen) med tente duftlys og en kopp kaffe med cocosa, balsam for sjelen
Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.
Jeg har handla nye gardiner idag jeg..! Sviiiindyrt er det, for jeg må ha 7 lengder i stua... Heldigvis fant jeg på 50% i den fargen jeg var innstillt på før jeg dro til butikken.. Fortsatt 200kr per lengde da, så pengene fikk bein å gå på de.. Også sååå skuffa jeg blei når jeg fikk de opp.. Blei liksom bare feil.. Men så ser jeg på de nå og jammen blei det bra likevel Spesiellt fine i det "varme" lyset som er ute her nå Handla også ny duk og løpere til spisestua, fornøyd med det Nå koser jeg meg i nyrydda og støvsuga hus (vasken tar jeg imorgen) med tente duftlys og en kopp kaffe med cocosa, balsam for sjelen
Kjempekoselig å fornye i hjemmet, så bra du ble førnøyd likevel. Grattis med nye gardiner Jeg elsker å fikse opp hjemme, en bruker så mye tid hjemme at det er viktig å trives med hvordan en har det rundt seg