|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.
Jeg spiser mye egg og bacon til frokost, eller proteinbrødet jeg baker, med masse feit ost, laks og makrell i tomat. Jeg bruker ofte cocosa i kaffen. Men jeg drikker ikke så mye kaffe.
Lunch er salat med tomat, agurk, squash, fetaost, paprika og mye olje på.
Litt salami eller laks. Eller jeg lager grøt, omelett osv. Frokost og lunch bytter jeg litt om på.....
Jeg spiser det samme som gubben til middag,(kjøttdeig, koteletter, all slags fisk, litt pølser med lite kh, biff, entrecot osv, men har stort sett bare salat til + litt squarsh og aubergine. Bruker også mye blomkål og brokkoli i alle slags former. Og jeg bruker mye olje, rømme, cremé fr. cottage cheese på maten.
På kvelden spiser jeg gjerne litt Tyrkisk yoghurt med litt valnøtter, og soyaflocker på.... eller bringebær.
Og så tar jeg 2 paranøtter hver dag !
Snodig... du spiser jo det samme som jeg, med unntak av nøttene og youghurten på kvelden. Og jeg greier glatt å få til det dobbelte av proteiner. Du bruker olje på salaten; jeg foretrekker dressing av majones, rømme el. Men du spiser makrell i tomat, det gjør ikke jeg. Og jeg antar at brødet du baker ligner på mine tebrød. Nå ble jeg forvirret altså
|