Vis enkelt innlegg
Gammel 14-07-11, 19:16   #82
kattungen
Medlem

kattungen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 37
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Kattungens kurv

Det har vært litt mye på jobb disse to siste ukene, fire nattevakter forrige uke og tre denne uka, pluss to dager til med "normale" vakter. Det blir litt så som så med maten når jeg går natt, og kroppen er ikke helt med - forrige uke gikk jeg opp 300 gram, denne uka har jeg (så langt) holdt meg stabilt på 83 kg. Satser på å ligge på ca 83 ved morgendagens offisielle veiing. Matvanene ved nattevaktene er helt sære - jeg står opp klokka 19.30-20.00, spiser, drikker et tonn kaffe på jobb, spiser ca kl 1 og ca kl 3-4 på jobb (knøttsmå porsjoner med nøtter, skinke, lavkarbobrød, pølser eller noe annet snadder), spiser igjen når jeg kommer hjem klokka 8 og våkner klokka 15 og må ha litt mat i magen igjen Når jeg setter det opp skjematisk blir det jo 4-5 måltider i løpet av et døgn, men jeg tviler sterkt på at jeg havner over 1500 kcal totalt. Har vært litt småslapp med karbotellinga denne uka - spiste frukt på mandag, litt lapskaus i går og en halv brødskive og en halv potet i dag. Det får bare gå. Jeg føler meg i alle fall veldig bra, og det er jo det dette handler om, er det ikke?

Sånn bortsett fra kosten virker det som om jeg har klart å strekke en muskel bak i ryggen. Mamma var veldig bekymret for prolaps, men jeg består alle prolaps-testene man kan utføre selv med glans, så det er nok bare en strekk eller overbelastning. Gjør utrolig vondt bak i korsryggen på venstre side, rett over hofta, spesielt ved bevegelse av beinet eller når jeg skal reise meg/snu meg osv. Når jeg sitter stille/ligger i ro går det ganske fint. Håper på det går over i løpet av uka - i dag er det jo bare tre uker til vi gifter oss, og det hadde vært kjedelig å bli dårlig nå!

kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat