Vis enkelt innlegg
Gammel 14-07-11, 18:18   #1908
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

AIngen mann er verdt tårer, med mindre han frir eller får en brå død !

MEGABRA!!!

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Her har fjonhauet jeg gått i fella igjen. Hans felle. Er så sinna! Kvalm! Uvel! Forbanna "#€%#"!! Nuvel.

Er du nå sikker på at det er du som har gått i hans felle? Ta styringen nå og se det som at han har gått i din felle. Kom igjen tuppa; dette fikser du. Jeg er en smule bekymret for drikkeplanene dine de neste dagene; så ta det med ro! For mye alkohol gjør at du mister kontrollen; det trenger ikke gjøre situasjonen noe bedre.... Hilsen gamlemor som husker veldig godt at hun var ung en gang

150 g fett 60-70 g protein 15-20 g karbohydrater.

Kan du gi eksempel på hva du har spist på disse tallene? Det er jo sånn jeg bør spise, men sliter med den ja...

Å holde seg stabil er værre enn vektnedgang, synes jeg.....

Gratulerer med målet ditt Sanna1! Jeg har ikke noe problemer med å holde vekten, men å gå ned derimot.... Kanskje vi skal bytte?

Appelsinpiken: det er nok teflonen som er gåen ja Jernia neste; den panna var kjempegod med høye kanter og lokk. Ikke rart den er utslitt heller; den er brukt opptil flere ganger hver dag.

Ser at dere har diskutert stixene; jeg ser aldri resultater av "utskeielser" samme dag som de er gjort; det alltid 2 dager.

Så bra du fant ut av muffinsene! Det er ikke sikkert en trenger å ha i søtning heller; både mandelmelet og evt kokosen gir god smak i seg selv.

Svar med sitat