Opprinnelig lagt inn av bente1, her. Tusen takk RikkemOr Jeg hentet dem bare og kjørte dem til leiligheten sin. Satt og skravlet en stund, men de var egentlig klare for å legge seg, hadde sittet våkne på Gardemoen hele natta for å vente på fly videre hit. Men de hadde kost seg på ferie da Blir nok lunch og kosedag på oss lørdag tenker jeg, da er hun tidlig ferdig på jobb
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
Tusen takk RikkemOr Jeg hentet dem bare og kjørte dem til leiligheten sin. Satt og skravlet en stund, men de var egentlig klare for å legge seg, hadde sittet våkne på Gardemoen hele natta for å vente på fly videre hit. Men de hadde kost seg på ferie da Blir nok lunch og kosedag på oss lørdag tenker jeg, da er hun tidlig ferdig på jobb
Aaah, ja da skjønner jeg at de var klare for å sove litt Men da får du jo full oppdatering og skikkelig kosedag på lørdag da=) Det blir nok kjempekoselig Jeg har inntatt første oljedose idag.. Ren olje rett i munn er ikke akkurat noen favoritt for meg altså.. Men går greit bare jeg har kaffekoppen eller noe å tygge på i umiddelbar nærhet =) Blir jo hvertfall 3 uker med det her, har handla klart til å ha med ut på jobb Tenk at det har gått nesten 4 uker allerede Og denne gangen er det dagtur..... Ikke spesiellt glad for å opp halv 7 hver dag i 2 uker nei