|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Etaeb: Du kan godt bruke litt mer enn 5g om dagen, ja, bør helst holde deg under 15g, i alle fall nå i begynnelsen, så kan du teste litt hvor grensen din går etter hvert. Noen holder seg stabilt i ketose og går ned i vekt på 20g om dagen, noen må lengere ned for å gå ned i vekt. Kroppene våre er så forskjellige. La karbene komme fra grønnsaker og fløte/rømme, ellers kanskje litt nøtter og bær etter hvert hvis kroppen din tåler det. Hvis du ligger så lavt som 5g, tror jeg du får i deg veldig lite grønnsaker, viktig å få i seg nok for å få det du trenger av vitaminer, minerale og antioksidanter.
Sanna1: Ja, utfordring det der med hva men skal gjøre når man er "ferdig slanket". Men heldige deg da - gratulerer 
Men du har jo nå muligheten til å spise litt mer bær, nøtter og feks bønner, kikerter, linser i salatene, gir jo litt mer variasjonsmuligheter i kosten. Prøv deg litt forsiktig fram i begynnelsen, da er det enkelt å stramme inn igjen hvis det ikke fungerer så bra. -Slik tenker i alle fall jeg, selv om det er leeeeenge til jeg er der
|