Vis enkelt innlegg
Gammel 14-07-11, 07:38   #1877
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Godmorgen alle sammen, ønsker dere en fin dag

Tidlig oppe i dag. Skal ut på flyplassen og hente datteren min og kjæresten hennes som kommer hjem fra ferie. Hun har vært borte i to uker nå, så det blir godt å se henne før jeg også reiser bort

Opprinnelig lagt inn av Edlih, her.

I dag har jeg lilla så det holder igjen, så jeg regner med at det nok er det siste du skriver, at kanskje væskeinntaktet hadde vannet ut for mye Heldigvis, jeg har det nemmelig ganske travelt nå med å gå ned de siste 900 grammene hahaha Snakk om å sette seg urealistiske målsettinger. Vell skit samma, jeg har gått ned ganske bra nå siden forrige delmål. 4 kg på 2 uker... Burde vell chille litt. En sakte vektreduksjon er vell best

Du har hatt kjempegod nedgang, gratulerer og kos deg med de gode effektene av dette kostholdet Ikke bli altfor opphengt i de stixene. Når du er godt inne i ketose, trenger du ikke måle annet enn om du er litt usikker på om du kanskje har spist feil en dag. Du kan som sagt godt være i ketose selv om du ikke har utslag på stix. Når du skal måle, så mål alltid 2 timer etter dagens siste måltid. Med så flott nedgang, ville jeg bare fortsette som du gjør

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat