|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Lava, her.
Noen spørsmål:
* må en ungdom ha helseattest for å få mopedlappen? har forsøkt å ringe i to dager men kommer ikke gjennom...
Uten at jeg skal bli påståelig så mener jeg at man ikke trenger noen helseattest for å ta mopedlappen.Kan ikke finne noe på vegvesen.no heller om det.
* hvor mange glass er det i en vanlig vinflaske? Skal ha venninner på besøk og har regnet med 1,5 flaske pr person.. vil heller ha for mye enn for lite..
I restaurantbransjen regner man 6 glass per flaske, nå blir det jo ofte litt større mengder i glasset hjemme så jeg regner 4-5 glass.
* Bruker du kun finger i krukker med ansiktskremer eller noe annet? Syns det er litt trøblete og bruker i dag Q-tips siden det sies at man lett sprer diverse .. vasker alltid hendene før jeg påfører da, men likevel. Spesielt den lille krukken med øyekrem.. har lange negler og får det meste under dem Kan man kjøpe eller få sånn spatel eller hva det nå heter?
Jeg mener at man kan få kjøpt sånne plast spatler på bodyshop. De hadde ihvertfall det før, ei venninne av meg brukte det og vaska de bare i oppvaskmaskinen. Ellers kan det jo være at de har slike på helsekost eller apotek.
|