|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
Om du har falt ut av ketose er grunnen at har du inntatt økte karber. I vår kostinduserte ketose er det kun karbohydrater som bestemmer inn- og utgang. Ikke kalorier. Karbene kan ha vært skjulte? Noen kan også reagere på melkeprodukter, søtning og enkelte kornprodukter i den grad at kroppen stimuleres til å produsere insulin. Og - det blir vel en vond sirkel. Se over kostholdet ditt.
Så du det på ketosestix? Høyt væskeinntak kan redusere synligheten/konsentrasjonen av ketoner i urinen. Regner med du har målt om kvelden, 2 timer etter måltid?
Nei, tror ikke det var noe av det du skriver her først. Jeg talte nøye over og kom frem til at jeg hadde spist for lite karber i går. Var svimmel, så det stemmer nok veldig bra. Men var ikke noe spiser i går desverre.
Målte rett før sengetid i går, og da var det mer enn 2 timer siden siste måltid. Sikkert 3-4 kanskje...
I dag har jeg lilla så det holder igjen, så jeg regner med at det nok er det siste du skriver, at kanskje væskeinntaktet hadde vannet ut for mye Heldigvis, jeg har det nemmelig ganske travelt nå med å gå ned de siste 900 grammene hahaha Snakk om å sette seg urealistiske målsettinger. Vell skit samma, jeg har gått ned ganske bra nå siden forrige delmål. 4 kg på 2 uker... Burde vell chille litt. En sakte vektreduksjon er vell best

Kjørt hardt, kjør stil. Spis lavkarbo med ett smil
|