|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
I ettermiddak kom sønnen min hjem igjen etter å ha vært på ferien med faren sin. Kjempekoselig, savner han når han ikke er her Så vi har kost oss med kylling-burrito til han og salat med kylling burritokjøtt, rømme og ostesnacks. Ble litt senere middag enn vanlig, så er fremdeles god og mett
De muffinsene dere viste så virkelig gode ut, tror jeg må prøve meg på å bake de en dag. Sikkert lurt å legge de fleste rett i fryseren - det farlige med å lage slikt noe er at man gjerne spiser allllllt for mye. -Er jo helt sulteforet på denslags nå
Så koselig med sønnen hjemme igjen da Minner meg på at jeg kanskje skulle kommet meg en tur til mamma på besøk igjen også, det er bare litt ekstra tiltak nå pga maten og sånn liksom.. Hu har jo ikke heeelt trua på det her, gleder meg til jeg kommer litt ned i vekt og kan vise til det istedetfor "det jeg vet" altså.. Dumt når jeg ikke kan spise den maten de lager også liksom.. Men, men=)
Ja, de var skikkelig gode=) Jeg skal nok ta litt ekstra søtning i neste gang.. (visste jo ikke hva litt splenda var jeg ) Ikke egentlig for mi egen del, men tenker de er fine å ta frem til besøk og de fleste vil nok ha litt mer søtt enn hva jeg ser på som nødvendig for at det smaker smashing =) 18 av de jeg lagde har nå gått i fryseren, 5 ligger i pose på benken og 2 i magen min Kjekt med forrett til middagen/kveldsmaten 
Husker ikke om jeg har skrevet det i forbindelse med handlingen av Udo's, men det er i forbindelse med denne tråden at jeg nå har begynt med Udo's og cocosa som kosttilskudd.. Den brosjyren jeg linka til beskrev jo det hele veldig bra synes jeg da, så dette har jeg igrunn litt trua på 

|