Vis enkelt innlegg
Gammel 13-07-11, 22:34   #142
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Skravletråd for gravide

Opprinnelig lagt inn av Konkelimonke, her.

Kvir du deg til fødsel? Kva er det du kvir deg til? Smerten/trykking/rier/det faktum at ein baby skal ut der nede?

Kom med det, så skal me hjelpa

Klem!

Jo nå skal du høre: Det skal komme en sånn svær sak ut av meg. Ut av den lille greia der nede! Jeg har jo hørt at dette gjør vondt, og dessuten revner man eller må klippes. Jeg har sydd kroppen min en gang før og stinga klødde som f***. Om de skal sy der nede så kommer det til å klø, på en plass som hele tiden er i bevegelse. Dessuten så tåler jeg ikke kondomer så jeg vet hvordan det er å klø i hufselufsa altså! Det vil svi når jeg tisser.

Det som skremmer meg er at jeg har no freaking idea over hva som kommer til å skje. Verken under fødsel eller etterpå. Jeg kan lese til øyet blir tørt og jeg kan spørre om alt her og der, det hjelper gudframmelig så lite når man er på jomfrutur og må oppleve alt selv!

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat