|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
Ha ha ha; du tror jeg greier meg med et halvt glass en dag...Not.... Jeg har prøvd å ta ett, men på en eller annen merkelig måte har jeg plutselig sjenket to...Tidligere kjøpte jeg to halvlitere til helga; en til fredag og en til lørdag. Nå kjøper meg en kasse 1,5 litere på MEGA (tilbud...). Dessverre. Men jeg kan hvis jeg vil. Spørsmålet er om jeg vil.
Jeg lurer på om dere har noen erfaring med å steke i/med cocosa? Omelettene mine blir mer som eggerøre når jeg steker dem; enten er det cocosaen eller så er stekepanna (teflon) ødelagt. Bare så rart det kom samtidig som jeg begynte med cocosa i maten.
Vi får være syndere sammen Dollsine, jeg drikker også Pepsi Max, og jeg har overhodet ikke dårlig samvittighet for det heller Noe må man ha lovt til..... Testet i en periode ut å kutte det for å se om det hadde noen innvirkning på vektnedgangen - og det betydde ingenting for meg
Jeg steker som oftest i smør jeg, synes det smaker bedre, bruker cocosa mest i te, sjokoladen jeg lager, evt som ekstra fetttillskudd hvis jeg lager noe som i utgangspunktet er for magert
|