|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
Før var jeg veldig strikt på brus - kun til Vodka - og saft. Nå, ettersom jeg må ha de tre slurkene til medisinen, byr det meg nesten i mot. Ene og alene fordi de tre slurkene smaker blanding pepsi max og kirsebær. Grøss. Hva med et halvt glass i ukedagene og litt mer i helgene? <3
De muffinsene... Hmm... Verdt å prøve?
Om de er verdt å prøve. Du trenger ikke spørre en gang! Jeg har alltid i fryseren; kjekt ved besøk, kjekt å ha med. Jeg tar med når jeg besøker andre; du skjønner jeg bakte muffins i dag sjøh.... De vitale tallene for muffinsene er: 4,25 kh, 12,4 g fett og 8,15 g prot. Dette er med mandelmel, med kokos blir det litt anerledes. Og de er mettende!
Ha ha ha; du tror jeg greier meg med et halvt glass en dag...Not.... Jeg har prøvd å ta ett, men på en eller annen merkelig måte har jeg plutselig sjenket to...Tidligere kjøpte jeg to halvlitere til helga; en til fredag og en til lørdag. Nå kjøper meg en kasse 1,5 litere på MEGA (tilbud...). Dessverre. Men jeg kan hvis jeg vil. Spørsmålet er om jeg vil.
Medisinene dine høres ikke gode ut jenta mi! De finnes ikke i tablettform da, så du slipper kirsebærsmaken? Kan jo ikke si at du skal ta litt syltetøy etterpå heller for å få annen smak i munnen Det fungerte alltid for mine barn.
Maten for morgendagen er nå på plass; omelett med bacon, ost og cocosa + Pruttisalat med bacon til lunk. Og ostekjeks til reservemat sammen med tubeost. Genialt tenker jeg! Blir vel å ta et solid magadrag ved behov 
Jeg lurer på om dere har noen erfaring med å steke i/med cocosa? Omelettene mine blir mer som eggerøre når jeg steker dem; enten er det cocosaen eller så er stekepanna (teflon) ødelagt. Bare så rart det kom samtidig som jeg begynte med cocosa i maten.
|