Vis enkelt innlegg
Gammel 13-07-11, 21:53   #1854
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Hei Rikkem0r: det er den oppskriften jeg bruker og ja. Og de er mye bedre enn vanlig muffins. Jeg bruker også å ha i litt kokosmel for å få annen smak; vær obs på at du må ha mer kokos enn mandelmel hvis du prøver. Det går sikkert an å ha litt cocosa på dem før en steker dem og, så blir de enda mer fettfylt

Prøver å redusere maxen fordi det er en uvane; jeg kan godt ta et glass til frokosten jeg... Og hvis jeg er sliten så er det max som teller og ikke noe annet. Jeg vet jo ikke hva som stopper hos meg, så om det er maxen eller noe annet - veit ittj som vi sier her. Så målet er å bare drikke i helgene... Og det er hardt....

Før var jeg veldig strikt på brus - kun til Vodka - og saft. Nå, ettersom jeg må ha de tre slurkene til medisinen, byr det meg nesten i mot. Ene og alene fordi de tre slurkene smaker blanding pepsi max og kirsebær. Grøss. Hva med et halvt glass i ukedagene og litt mer i helgene? <3

De muffinsene... Hmm... Verdt å prøve?

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat