Vis enkelt innlegg
Gammel 13-07-11, 21:29   #1852
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 39
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Jeg holder på å lage muffins nå jeg også og jeg gleeeder meg=) Bruker denne oppskriften:

Opprinnelig lagt inn av Iza, her.

Ja, det er sant
Har ikke link, siden jeg fikk den av mamma, men har oppskriften her:

Blir 12 store eller 24 små muffins. Kan godt halvere oppskriften hvis du vil lage færre. Jeg har byttet ut noe sukrin med splenda, for da blir det ikke sånn "kald"-smak.

1 og en fjerdedel dl sukrin og noen ss splenda vispes porøst med 150 gram smør. OBS! IKKE smelt smøret først. Bare romtemperet i terninger.
6 egg vispes i den porøse massen
Tilsett 200 gram philadelphiaost, 1,5 ts vanilje (jeg brukte vaniljedråper)
3 ts bakepulver, en halv dl fiberhusk og 2 dl mandelmel.

Stekes ca 25 min på 200 grader. FØLG med på slutten. Hvis du liker de mykere, stek litt kortere, liker du hardere litt lenger. Jeg syntes 25 min er perfekt.

Kan også brukes som dessert med krem og bær på toppen, eller du kan fylle de med bær o.l. Kan fryses!

Bon apetit!
Isa

Jeg smakte på røren og disse tror jeg blir fantastiske Og sååå kjekt med 25 av de ferdige på et blunk Snaaart stått i 10 min nå, can't wait

Dollsine: Er det samme muffinser som du lager? Koselig med besøk Lov å kose seg litt ekstra innimellom da=) Hvorfor kutter du pepsimaxen forresten? Mistanke om partystopper/prøve å spise så ren mat som mulig, eller bare for å bli kvitt en uvane?=) Jeg kosa meg masse med pepsimax på søndag jeg, var jo så sliten Men jeg drikker normalt kun vann + kaffen min jeg da, så ser ikke på det som no prob uansett om det blir litt en gang iblandt=)

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat