|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av etaeb, her.
hei på dere.. jeg startet på ketolyse i dag, er det kanskje for sent å henge seg på med dere?
Velkommen 
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
RikkemOr: Hehehe - jeg ler så tårene triller, synes jeg ser deg for meg. Håper du ikke syns det er stygt av meg stor klem vennen
Jeg hadde ledd selv jeg, hvis det var noen andre det gjaldt Nå er jeg bare glad det er over Kan forresten informere om (lærer mye av å google litt) at maur og veps&co er i samme familie...... Det forundra meg ikke et sekund.. 
Nå har jeg shoppa Udo's choice i ren oljeform, ikke kapsler, og den snille damen på helsekosten ga meg et par brosjyrer som var veldig gode å lese=) Endelig skjønner jeg litt ordentlig hva som er greia med omega 3,6,9 og forskjell på enumettede fettsyrer, flerumettede osv =) Skulle legge ut bilde av den ene så dere kan se hvordan den ser ut.. Men klarte ikke legge fra harddisken jeg, aldri gjort det før og fant ingen enkel knapp så jeg skjønte hvordan jeg skulle gjøre det heller Men nå fant jeg et bilde av den på nettet, så får vi se om jeg fikk det til da?=) Hvis dere har mulighet til å få tak i den er det virkelig nyttig og interessant lesning altså

Edit: Jeg så nå at alle brosjyrene ligger jo på nettet i pdf-format=) Her er linken =)

|