|
Sv: Noen andre som skal ned 15 kg?
Blingbling; jeg er også veldig glad i Hexeberg sin bok. Leser ofte i den og synes brikker faller på plass. Som deg føler jeg at jeg kjenner igjen i noen av historiene. Jeg har slitt en stund med smerter i muskler- og skjelett og har i løpet av de snart 4 ukene jeg har spist lavkarbokost opplevd stor forskjell på intensiteten i smertene. Det å faktisk forstå hvorfor og se at det hele har en slik sammenheng, er veldig ok.
Jeg har også bestemt meg for at dette er en kost jeg skal følge hele livet. Med den tanken forsvinner også stresset vedrørende vekt og nedgang. Den vil komme som en naturlig følge til det hele.
Jeg er forbauset over hvor godt jeg kjenner at blodsukkeret nå er stabilt. Det å ikke lenger ha behov for å snoke i skaper og hive innpå noe mellom måltider, er en lettelse. Jeg er mett, fornøyd og føler meg på mange måter mye mer "i meg selv" på en måte.
Jeg spiser som regel 3 ganger om dagen. Frokost, lunsj og middag. I tillegg velger jeg som oftest å spise litt bær på kvelden. Utover det har jeg ikke behov for noe som helst. For en lykke!
Moro å kunne påvirke familien til å ta små, rette valg også. Lykke til videre!
|