Tråd: Bailine
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-07-11, 18:28   #18
Lissi80
Medlem

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Østfold
Alder: 45
Lissi80 er på en erverdig vei

Sv: Bailine

Jeg har gått på bailine -og var/er meget fornøyd med det. Første gangen jeg startet var i 2003 (nr 1 var da 2,5 år).. Kjøpte 20 behandlinger først, deretter tok jeg to måneder pause og kjøpte fem behandlinger annenhver måned Holdt på slik og opprettholde i ca 6 omganger.. Ved hjelp av litt lavkarbo, som den gang var ganske nytt, gikk jeg ned 17 kg og inn 100 cm fra topp til tå på fire måneder!! Etter det, når jeg vedlikeholdt gikk jeg ikke mye ned, men heller ikke opp eller ut

Jeg hadde en omgang til etter svangerskap nr 3 (etter det svangerskapet hadde jeg lagt på meg 8 kg igjen og gått opp fra str 38 til 42 i bukser). Måtte få på meg en brudekjole, så kjøpte kun 5 behandlinger den gangen og fikk 5 i "gave" av bailineterapauten..Kom inn i kjolen etter 5 behandlinger, så de siste fem sparte jeg til etter bryllupet slik at jeg ikke risikerte at kjolen blei for stor

Grunnen til at jeg sluttet var manglene tid -rett og slett! Det passet liksom aldri å komme seg dit.. Med full jobb, tre barn, familie og egentrening blei det rett og slett for styrete... Men jeg har bare positivt å si om bailine Selvom jeg nå klarer meg med egentrening og lavkarbo kan det hende jeg tar en runde bare for å stramme inn magen litt.. Hadde keisersnitt etter nr 3 og magen blir liksom aldri "bra"

Lissi80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat