|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Sitat:
Mamma er sur, jeg vet ikke hvorfor. Kanskje hun finner ut at hun har hatt det fint mens jeg har vært her.
Kanskje hun synes det er leit at du skal reise.... Eller kanskje hun synes det er deilig at du drar.. Kan hende er hun sur uten helt å vite det !
Når jeg har huset fullt av barn og barnebarn, hender det at jeg óg blir sur, selv om jeg synes det er koselig at de er her. Men må innrømme, at det er godt når de reiser igjen. Iallefall hvis de blir lenge og alle er her samtidig. Likevel blir det veldig stille og leit men én gang.
Det blir nok godt for deg å komme hjem til deg selv også.
Rutiner er ikke å forakte og i vår eget hjem, har vi det annerledes enn borte, selv om det er kjente plasser.
Her starter jammen dagen med sol og det er ukjent fenomen.
Jeg har tenkt å få malt litt på huset. Tar det letteste, jeg. Verandarekkverket utenfor soverommet og rekkverket på terassen.
Resten får gubben ta.....Det har vært så bedretne sommere her de siste årene, at dette er 3. året vi prøver å få malt ferdig huset.
Ellers så sliter jeg med å få i meg nok vann. Da jeg startet dette her, var jeg tørst hele tiden, men enten har det gått over eller så er jeg blitt så vant til det, at jeg ikke kjenner det.
Har aldri vært flink til å drikke....
Men spise derimot ! 
|