|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Pruttipia: Nemlig. Nå har jeg bestemt meg for å IKKE veie meg før 1. august. Dere må hjelpe meg med den bestemmelsen. Fjern/kast batteriet ditt du; da er det straks litt verre å veie seg
Jeg produserer ikke varme selv dessverre. Hva er det som gjør det? Er det en medisinsk årsak? Sannsynligvisingenting... sjekket hos lege for noen år siden, alle prøver var normale. Har for øvrig Raynauds fenomen, det trenger jeg ikke blodprøver for å vite .
Kan neppe være bra! Hvordan er immunforsvaret ditt? Så lenge det ikke er motbevisst er jeg frisk som en fisk. Men kroppen er godt brukt gjennom mange år, og den begynner å bære preg av det. Som andre på min alder... Skal pusle meg nedover til deg i vinter i hosslestan og ulloshortsen min, varm som en bjørn, og rulle inntil føttene dine Taaaakkkkkk
Jeg prøver å spise når jeg er sulten, utfordringen er at jeg blir sulten ganske umiddelbart etter å ha spist. Jeg må ha frokost hvis ikke blir jeg kvalm og spyr. Ikke trivelig på bussen til jobb nei. Undrer meg om det å øke matinntaket er så lurt. Prinsippet om å spise når kroppen varsler om behovet for næring, er vel igrunn det beste å gå etter. Så kjapt over dagens inntak, og har ingen særlige bemerkninger foruten:
Tekaker? Hva er næringsinnholdet per kake? 88 kcal, 4,1 prot, 1,2 kh, 6,7 fett. Og hvorfor ikke mer enn én kotelett? Blir mett av en....
Nå er omeletten til i morgen klar; egg, fløte, cocosa, smør, aioli, røkelaks. Pangfrokost. Lunsjen er en solid porsjon av remuladesalaten til Prutti, + røykalaks. Dette gir 168 fett, 16 g kh, 60 g prot. Har med knekkebrød og ost i tilfelle behov for mer som ikke er tatt med her. Altså blir det for mye kh i morgen, men det får våge seg.
<- puff i ræva! Dette skal vi klare.  
Bente takk for støtten! Jeg må finne ut av dette nå, for jeg akter nemlig i komme meg ned minst 10 kilo! Så det så!!!
|