Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-11, 20:50   #110
blingbling
Juniormedlem

Medlem siden: May 2011
blingbling er på en erverdig vei

Sv: Noen andre som skal ned 15 kg?

Heisann. Da er jeg en liten tur innom. Litt travelt i det siste.

Har nå blitt ganske hekta på dr. Hexeberg sin bok. Frisk med lavkarbo.

Har tidligere kjøpt oppskriftsboka, men bestillte i går denne: http://www.haugenbok.no/resverk.cfm?...r=3&cid=203880

Har før lånt den og lest endel i den. Men jeg blir aldri lei. Kan lese og lese om og om igjen. Alt er så godt forklart. For det er ikke alle som tåler høykarbo kosthold....

Det var tilfeldig tilbud på haugen bok når jeg bestillte, så betalte bare 145 kr!!!!!!! Fikk den i posten i dag.. Så det tok 1 døgn. Bra service altså...

Derfor jeg er så gira på den boken er at det står så forklarende om hvorfor ditt og datt... Det står skrevet på en måte som alle forstår.

Det er også mange pasienthistorier der, og jeg kjenner meg igjen i noen av de.. Helt utrolig hva hun har fått til. Spennende.. Og ikke minst bevis ved hjelp av blodprøvesvar!

Oppskriftene der er enkle og hun bruker mest vanlige norske matvarer. Noen få helsekostmatvarer som fiberhusk, jbk...

Jaja, det var dagens anbefaling.. Jeg blir ihvertfall mere og mere overbevist om at dette er noe jeg skal fortsette resten av mitt liv på. Til og med sønnen min har begynnt å fått servert t-briks fra boka, og egg til frokost, pannekaker til lunch... Målet er mindre og mindre brød og hvetemel i denne familien..

Kjøpte også kjærligheter på pinne uten sukker på iherb til han. Og han storkoset seg med det. (han har aldri fått lørdags gotteri hos oss før, men han har da smakt litt her og der )

Hvordan går det med måltidene da? Jeg er ikke så sulten lenger, og det er utrolig godt!

I morgen skal jeg få veid meg... Håper på litt nedgang..