Kjære Dollsine: Stor trøste-til deg. Høres ut som du sliter nå vennen. -Og her inne er det fritt fram å beklage seg så mye som en vil, det er definitivt hver vår gang vi gjør det I forhold til hvordan du beskriver dagen din, virker det som om du ikke får i deg nok mat til frokost. Det å lage en stor omelett med egg, bacon og ost kvelden i forveien synes jeg høres ut som en god ide. Da kan du bare varme den kjapt og få i deg mat slik at du har litt å gå på utover formiddagen, slik at du slipper spise så ofte. Har du testet om magen din kanskje reagerer på de t-kakene? Det er jo kruskakli i dem, så det kan jo være at det gir deg urolig mage? Kanskje kutte dem noen dager og få i deg noe mer mettende om morgenen? Litt vanskelig å råde siden jeg har det helt motsatt, spiser nesten aldri før kl 11, men er isteden veldig sulten på kvelden. Derfor passer jeg alltid på å få i meg en stor middag for å holde meg mett lenger, det hjelper meg. Analogen blir da st du kanskje burde passe på å få i deg en skikkelig stor mettende frokost? Håper det går bedre med deg i morgen, krysser fingrende og sender masse