Vis enkelt innlegg
Gammel 23-07-04, 13:06   #482
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

I morgen tidlig reiser jeg til København for å treffe mine kjære forumvenninder fra www.lowcarb.ca. Det er oss skandinaver (norske Nille, danske Jolly/nic Titanic og svenske Gilibel) + polske Alina som bor i Tyskland og er gift med en svenske. Vi har planlagt mat & drikke i flere dager nå og gleder oss vannvittig til 2 hele lange dager med lavkarbo ..... eh...... samhold, prat og ...... ja MAT & DRIKKE. Jeg har funnet Schweppes Slimline tonic på Middelthon i Stavanger (den "amerikanske" butikken her) som jeg skal ta med - så det blir nok noen drinker også.......

Vi skal spise brunch på cafe Sommersko i København i morgen. Har bestilt bord til 09.30....og de serverer Lavkarbo meny..... Vi har gitt bskjed om at det kan bli et høylytt selskap.....
Skal rapportere når jeg kommer hjem. http://www.sommersko.dk/

Jeg kommer altså ikke til å være her i helgen.... Kommer ikke hjem før rundt midnatt søndag kveld og skal på jobb tiiiiiidlig mandag morgen.

Gjett om jeg gleder meg