Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-11, 17:06   #8889
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Ebay Jeg kjøpte shampo og balsam for $25.95 + frakt $16.95. Det ble rett over kr 200 for begge deler inkl. frakt og det kom i løpet av en uke. Brukte denne selgeren jeg.

Takk for tips! Men, ja ... har egentlig for lengst bestemt at jeg uansett unngår å bruke produkter med parabener, sulfater og den slags til vanlig bruk (hvilket det så vidt jeg husker er i Nisim), og jeg kom på at jeg har prøvd Fast-serien en gang i tiden, uten noe som helst resultat ...

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Nisim har den der kaloen eller hva den nå heter, for raskere hårvekst. Ikke den der for å stoppe håravfallet

Tror ikke du får håret til å vokse bemerkelsesverdig mye raskere uansett, så hva med å skaffe deg noen extentions da (ikke påsveisa, dårlig og dyrt), så får du juksa deg til lengre hår mens du venter?

Hehe, den kaloen er noe man bruker etter voksing for å minske tilbakevest av hår, så jeg tror det er noe annet du tenker på.
Extensions er helt fullstendig uaktuelt.

Jeg har nå bestilt svenske-vitaminer. Etter en liten times intens lesing har jeg konkludert med at det kategorisk anbefales et tilskudd av B2+B2 (riboflavin og pyridoksin) som har som oppgave å stimulere omsetning av proteiner i kroppen, hvilket jo hår er -kreatin. Så en boks av hver! Verdt å prøve. Jeg vil ha laaaaaaangt håååååååååår!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥