Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-11, 16:54   #8888
Anarko
Seniormedlem

Anarko sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Jeg vet det finnes en tråd om det her på forumet en plass, men jeg finner den ikke.. Jeg lurer på om det er mulig å leve på lavkarbo, da gjerne ketolyse på nesten ingen penger? Vi har nå kun råd til 3 middager i uken og så få måltider ellers om dagen. Er det da mulig å leve på lavkarbo? eller må jeg ty til billige høykarboprodukter..? Vi har ikke råd til at kun jeg spiser egen mat, så det må nesten være noe resten av gjengen kan spise også, de skal IKKE ned i vekt!

Jeg og sambo har ikke allverdens med penger alltid heller, men klarer å leve lavkarbo til tross. Når det gjelder familien din så er jo pasta og spaghetti skambillig! Jeg og sambo går litt fra butikk til butikk og ser. På rema har de veldige billige og lavkarbovennlige grønnsaksblandinger, pluss billig kjøttdeig og svinestrimler, en pakke kyllinglår eller kyllingfilet får man jo en del middager av (avhenger vel litt av hvor mange man er). På kiwi o.l. har de first price, mye kjøtt å finne der! Til din ikke lavkarbofamilie så har rema kjempebillig fiskegrateng som smaker veldig godt, pluss fiskepinner. Sleng med litt av de billige grønnsakene og litt pasta så har du et fullgodt måltid der. Så nevner jo andre "god-helg" tilbud osv, men det er mye annet billig også. Rema har landlord og lerøy. Rimi har euroshopper og Kiwi, Meny, Spar, Bunnpris har First Price. Bunnpris har også sånn ukedagtilbud (f.eks. i dag: 750g kyllinglår til 29,-)

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo