|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Altså. Dollsine skal ikke stresse seg unødig nå pga. kcal. Det har jeg sagt tidligere også. Nå skal kroppen få en frisk kickstart i r..., så får vi se om kroppen er i stand til å a) kvitte seg med vannet b) fortsette tendensen til nedgang. UTEN å telle de fandens kcal. Jeg er veldig klar over at enkelte må telle kcal i tillegg til ketosen, og ser ikke bort fra at jeg også har blitt en av de. Når man har en 20-30 kg. som skal av, renner det i bunn og grunn av seg selv pga. forbrenning. 8-10-12 kg er igrunn ikke å regne som farlig overvekt. Selv om det er syyyykt irriterende, demotiverende og frustrerende for oss som har nettopp de kiloene. Nuvel. Neste uke tar vi når neste uke står på døren. Her er det om å ta en gang i slengen og sørge for minimalt med stress!
Legg deg pillnaken om kvelden og sørg for å ha en sval temperatur, da vil kroppen oppfatte det som kulde og produsere mer varme. Altså, forbrenningen opprettholdes om natten. Godt råd jeg fikk av fastlegen en gang i tiden. På vinteren sover jeg i ullshorts (av ullundertøy) og singlet, samt rosa hosslester, fryser på lår og legger, rygg og mage - og har en fantastisk vektnedgang. Kan jo være også fordi jeg trives bedre og har det bedre med meg selv i mørket og kulden.